8 mars 2007

Torsdagsbilden

Dekorativa fåglar till trädgården!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga fåglar!!!!/åsa

Tankevågor sa...

Vilka fina fåglar. de där blir man glad av att se. :D

Karin sa...

Jättesöta, en sådan skulle gärna få flyga till min trädgård! ;)

hulukvarn sa...

Jag säger som Åsa, vilka härliga fåglar!!

Mvh Hanna

Anonym sa...

Underbar torsdagsbild! De fåglarna hade passat alldeles utmärkt i min trädgård, gillar naturmateriel och så har jag ett Funkishus... Tack för den bilden! =)

Anonym sa...

Å så flotte, kan jeg handle hos dere selv om jeg bor i Norge?? Jeg må ha en fågel...eller 2... snalla...

Anonym sa...

Vilka fina fåglar.

Personalen Ulriksdal sa...

Åsa, Londongirl, Hannele, Karin, Lotta och Hanna: Fåglarna har stått och "gömt" sig i ett hörn här i trädgården - det verkar vara hög tid att ta fram dem märker jag :D! Kul att ni gillar dem!

Koselig: Åh, jag önskar att vi hade möjligheten att skicka per post men tyvärr... Vi hoppas att kunna erbjuda våra kunder att handla per postorder så småningom.