3 mars 2008

Nu har vi dragit 25 vinnare - är du en av dem?

Men hjälp, jag har aldrig haft så många mejl i inboxen en måndag - någonsin!! Nästan 600 personer ville vara med och fajtas om fribiljetter. Nu har vi dragit 25 stycken namn ur högen, och jag hoppas att några bloggläsare hittar sina namn på listan! Stort grattis till alla er!

Här hittar du alla namn ->

Du som inte har möjlighet att komma på mässan ska inte misströsta, för på torsdag och fredag finns jag på plats på mässan och bloggar så det står härliga till! Om du har frågor om mässan eller något annat, tveka inte att skriva en rad eller två! Sätt mig i jobb vet jag!

Jag och kollegorna önskar alla vinnare en trevlig dag på mässan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men! Jag som aldrig vinner. Tack så väldigt mycket.

Jag är nästan som du sa...

Jamen åh vad kul! Sist jag vann nåt var jag typ fem - och vann ett halvt kilo kaffe....

Personalen Ulriksdal sa...

Maria och Agneta: Vad kul att ni kom med i dragningen!! Hoppas ni får en superkul dag på mässan!!!

Åsa sa...

hejsvejs.. vi kanske ses på torsdag..då kommer vi! =)/ åsa

Personalen Ulriksdal sa...

Åsa: Vad kul - jag hoppas att vi ses där!!