10 oktober 2008

Fågelmatare

Nu väller det hem varor till Trädgårdsbutiken och det är ett evigt uppackande! I morse stod Frida...

och Sofia och packade upp en av alla dessa kartonger, men vad 17 är det för något? Sofia ser något konfunderad ut :).

Men det är ju en fågelmatare - och SNYGG dessutom! Den "lampskärmsliknande" mataren kommer att bli så fin med exempelvis röda äpplen i! Attraktivt både för oss att se på och mumsigt för fåglarna!

Snyggt!!

Jag och mina kollegor önskar er alla en skön helg!!
/AnnaKarin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging där!

lottens vita och gröna sa...

hallå, urfina matare...härligt när esteten i en tilltalas, jaaaaa ok i år får kanske fåglarna lite gottis då!!! kommer förbi nån dag nästa vecka, har ulriksdalsabstinens, hihi!
varmkram lotten

Anonym sa...

Vilken fin fågelmatare!
Ha en trevlig helg ni också, kram Sandra

Personalen Ulriksdal sa...

Viktor: Jag får ju hålla med dig, hon är ju så trevlig att se på :)

Lotten: Visst är de fina! Jag blev eld och lågor, jag som tyvärr inte ens har någon möjlighet att ha en matare hemma...

Klart du ska komma och hälsa på oss, att någon har Ulriksdalsabstinens gillar vi ju givetvis att höra :)

Tjohalia: Helgen blev toppen här, hoppas din blev lika fin!!